2019. június 21., péntek

Belül az utolsó 100 km-en!

Reggel kicsit korábban indultunk, mert Erika lába nem volt tökéletes, így várhatóan volt, hogy a sebességünk nem lesz túl nagy. 


Ez így is lett, szerencsére a sebességet, mint már annyiszor, kitartással pótoltuk.  Három óra folyamatos menés (ennek fele egy eukaliptusz és fenyő erdőben.  Micsoda illatok voltak!) után, kb. félúton álltunk meg a déli pihenőre.  Kávé, narancslé, víno verde (a sört lecseréltem délben is erre a könnyű borra). De enni is kellene valamit, így hát kikértem az egyetlen dolgot a pultból, amit nem ismertem fel. Mint kiderült, ez volt a negalhos. Még magyar nyelvű leírást sem találtam róla (sokáig mondjuk nem is kerestem), de kecske (juh?) gyomorba töltött hús megfőzve. Ketten ettünk egy adagot (többet nem mertünk bevállalni), nagyon ízlett! Mondjuk vegáknak nem mernénk ajánlani.


Délutáni ízelítőt kaptunk abból, milyen is lehetne az időjárás errefelé: az út kétharmad részét egy árnyéktól mentes, szerencsére nagyon nagyon kisforgalmú aszfaltúton vagy a padkáján tettük meg. A hátizsák árnyékos oldalán a hőmérőm 28 fokot mutatott. Nagyon perzselt a nap, le is cseréltük a pólónkat hosszú ujjú ingre. Eddig nem nagyon foglalkoztunk a vízzel, mindig nolt elég. Most két hét óta először elfogyott a vizünk. Semmi komoly, csak az utolsó km-re már nem jutott. Sokkal jobb volt az elmúlt két hét időjárása.


Péntek lévén este bulizni mentünk. Először egy folklór estre, majd egy rock and roll koncertre. A maga nemében mindkettő nagyon jó volt. 



Belül vagyunk az utolsó 100 km-en!!

( Sernadelo - Coimbra, 26 km)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése